Schiedam

VVE Sibeliusplein

VVE Sibeliusplein

Nieuwe toegangssystemen 250 appartementen

Verkerk heeft een succesvol project afgerond waarbij meer dan 250 appartementen zijn voorzien van nieuwe toegangssystemen. Dit project omvatte de installatie van moderne intercomsystemen op alle 12 verdiepingen, waardoor bewoners gemakkelijk kunnen communiceren en bezoekers kunnen verwelkomen.

Gebruiksvriendelijk

Met deze nieuwe systemen hebben bewoners nu een efficiënte en betrouwbare manier om bezoekers toegang te verlenen tot het gebouw. De intercom bij de entreehal biedt een gebruiksvriendelijke interface waarmee bezoekers direct contact kunnen opnemen met de bewoners, wat de veiligheid en het gemak verhoogt.

Tevreden bewoners

De reacties van de bewoners zijn uitermate positief geweest. Ze zijn zeer tevreden over de nieuwe toegangssystemen en waarderen het gemak en de functionaliteit die deze bieden. Dit project illustreert Verkerk’s expertise aan het leveren van hoogwaardige oplossingen die voldoen aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten.

We zijn kijken ernaar uit om in de toekomst nog meer innovatieve oplossingen te bieden die bijdragen aan de tevredenheid en veiligheid van onze klanten.