07.24.2024

(Junior) Inspecteur ATEX/noodverlichting en arbeidsmiddelen

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste (junior) inspecteur ATEX/noodverlichting en arbeidsmiddelen met een passie voor techniek, veiligheid en kwaliteit. Wanneer je voor Verkerk kiest, word je onderdeel van een dynamisch bedrijf in een jong en gezellig team!

Verkerk Building Technologies (VBT) richt zich op de disciplines Safety & Security, Inspectie en Building Automation. Samen met 55 collega’s vanuit de Business Unit ontzorg je de klant volledig op deze disciplines.

Wat ga je doen?

Als (junior) inspecteur ATEX/noodverlichting en arbeidsmiddelen binnen Verkerk voer je ATEX-inspecties uit om veilige werkomstandigheden te waarborgen in explosiegevaarlijke omgevingen. Zo help jij onze klanten aan de geldende wet- en regelgeving te voldoen. Daarnaast houdt je door middel van inspecties de noodverlichting en arbeidsmiddelen in goede staat. Je begeleidt het gehele inspectieproces inclusief de rapportage voor de opdrachtgever. Wij zijn hierin volledig geautomatiseerd waardoor je efficiënt kunt werken en de rapporten grotendeels op locatie kunt afronden door middel van je tablet.

Waar kom je te werken?

Met een team van 7-10 collega’s voert Verkerk inspecties uit voor veel verschillende klanten binnen de vastgoedsector en industrie. Hierdoor kom je nog eens ergens; zo sta je de ene dag in boven in een havenkraan en de andere dag in een miniatuurstad. Binnen Verkerk zien we deze rol niet alleen als inspecteur, maar ook als adviseur en voorlichter voor onze klanten. Binnen deze functie hoef je niet alleen te inspecteren; er is ruimte voor bredere ontwikkeling. Denk hierbij aan het verzorgen van trainingen, vroegtijdige betrokkenheid bij projecten, actieve bijdrage aan oplossingen en combinatie-inspecties van NEN 1010/3140 en ATEX. Kortom, een afwisselende functie!

Wie ben jij?

Net afgestudeerd? Nog weinig ervaring in het werkveld? Geen probleem! Bij Verkerk gaan wij graag aan de slag om jou op te leiden als volwaardig inspecteur. We bieden je graag een interne training aan met de mogelijkheid om vakspecifieke diploma’s te halen. Hiernaast heb je een zelfstandige en proactieve houding en beschik je over goede communicatieve vaardigheden. Jij bent als inspecteur hét aanspreekpunt voor zowel interne als externe klanten. Daarnaast beschik je over een (technische) opleiding op MBO-niveau 3.

Wat hebben wij jou te bieden?

• Je kan rekenen op een uitdagende functie binnen een enorm netwerk van bedrijven waar ruimte is voor initiatief en ambitie.
  • Een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder een passend salaris en 25 vakantie- en 13 ADV-dagen.
  • Een laptop en telefoon van de zaak horen bij je standaarduitrusting.
  • Een pensioenregeling, sportschoolregeling en mogelijkheden tot deelname aan ons aandelenprogramma.
  • Gezellige borrels, tripjes naar het buitenland en feestjes met je collega’s.
  • We hechten veel waarde aan de (persoonlijke) ontwikkeling van onze medewerkers met trainingen en opleidingen. Je bent namelijk nooit uitgeleerd!

Hoe is het om bij Verkerk te werken?

Bij Verkerk staan de mensen centraal. Ons succes zit in de toegevoegde waarde die we leveren aan onze klanten. Als onderdeel van VINCI Energies is onze bedrijfscultuur gebaseerd op de VINCI Energies Way of Life waarbij vertrouwen, autonomie, ondernemerschap, verantwoordelijkheid en solidariteit onze gemeenschappelijke waarden zijn. Dit zul je herkennen binnen het bedrijf en bij elke medewerker. Je collega’s zijn stuk voor stuk enthousiast, meedenkend en gericht op het beste resultaat dat we individueel en gemeenschappelijk kunnen behalen.

Kom jij samen met ons bouwen aan een omgeving waar kwaliteit, veiligheid en innovatie hoog in het vaandel staan? We kijken er naar uit om jou te leren kennen. Mailen, bellen, appen, het mag allemaal.

Meer informatie?

Wil je eerst meer informatie, of een kop koffie komen drinken?
We maken graag persoonlijk kennis met je en laten je dan meteen vol trots ons bedrijf zien. Mail je cv en motivatie via onderstaand adres.

Sara Duimel
Junior HR Business Partner